The Woolmark Company, Alexander McQueen Başkan ve CEO’su Jonathan Akeroyd ve ünlü moda gazetecisi Colin McDowell’ıTürkiye’deki yeni ofis yatırımları kapsamında bir araya getirdi.
The Woolmark Company dün Alexander McQueen Başkan ve CEO’su Jonathah Akeroyd ve ünlü moda gazetecisi Colin McDowell’ı, 6. Moda Konferansı’nda, tekstildeki buluşlara artan talebi ve Merinos yünü gibi lüks doğal lifleri konuşmak üzere İstanbul’da bir araya getirdi.
9 Mayıs 2013 günü,800’ü aşkın kişi; üreticiler, markalar ve perakendeciler için ekonomik panorama, yeni ürün buluşları, trend tahminleri ve daha birçok konuda bilgilendirildiler.
The Woolmark Company katkılarıyla konferansta konuşan Jonathan Akeroyd “Geçtiğimiz iki gün bana, yünün koleksiyonlarımızın ne denli büyük bir bileşeni olduğunu ve iletişim kurmanın sektör için tekstil ürünleri ve yün gibi lüks liflerle inovasyon yapma biçimimize muazzam fayda sağladığını fark ettim. Bir marka için fark oluşturan yalnızca giysinin işçiliğindeki kalite değil aynı zamanda hangi malzemeyle yapıldığıdır.
Türkiye’den zaten bir üretim kaynağı olarak faydalanıyoruz fakat burada kesinlikle firma olarak faydalanabileceğimiz daha fazla faaliyet alanı ve uzmanlık bulunuyor. Moda ve tekstil sanayisinin burada ne kadar ciddiye alındığını görmek ilginçti ve bunu gelecekte daha fazla nasıl keşfedebileceğimiz konusu oldukça ilgimi çekiyor” dedi.
The Woolmark Company Türkiye’nin geleceğine güveniyor ve bölgede Mahmut Koçak yönetiminde yeni bir ofis açtı.
Türkiye, perakende sektörünün artan önemiyle birlikte önemli bir üretim pazarı olmayı sürdürüyor. Tekstil ve hazır giyim sektörü ülke ekonomisinde en büyük ihracatçı konumunda.
The Woolmark Company’nin yönetici direktörü Stuart McCullough, Türk pazarının gücüne ve büyümesine inanıyoruz ve Türkiye’yi perakende için gelişen önemde önemli bir üretici pazar olarak görüyoruz. Türkiye’de bir ekip yetiştirmek üzere yakın geçmişte yeni bir ofis kurduk ki bu da Türk endüstrisinin gelişimine destek sağlamak ve yüksek kaliteli Avustralya Merinos yün ürünlerini yerel ve uluslararası alanda tanıtmak için kayda değer bir adımdır.”