Türk baskı sektörüne sunduğu UV çözümlerle pazar gücünü sürekli arttıran Pigment Reklam, swissQprint ve HandTop markalarının yeni nesil çözümlerini 10-13 Eylül tarihleri arasında TÜYAP’ta düzenlenecek olan SIGN İstanbul 2015 fuarında Salon 14 Stand No G-40’da ilk kez sergileyecek. swissQprint dünya lansmanını Mayıs ayındaki FESPA Köln fuarında gerçekleştirdiği ikinci nesil modellerinin Türkiye’deki ilk gösterimini SIGN İstanbul’da yapacak. Pigment Reklam fuarda ziyaretçilerine swissQprint’in ikinci nesil modellerini, ayrıca HandTop ve MuchColours markasının ürünlerini ve uygulama örneklerini sunmaya hazırlanıyor. SIGN İstanbul fuarına, uzman oldukları ‘UV konsept’ ile katılacaklarını söyleyen Pigment Reklam firma sahibi Serkan Çağlıyan, Türkiye pazarına sundukları markalara fuarda yer vermeyi planladıklarını açıkladı. Çağlıyan, bununla ilgili gerekli makine siparişlerini vererek fuar zamanına kadar ürünleri yetiştirmeyi istediklerini belirtti. Çağlıyan; “swissQprint ve HandTop markalarının FESPA Köln fuarında tanıtılan özellikleri içeren bir konsept ile, SIGN İstanbul fuarına hazırlanıyoruz. Giriş seviyesinden endüstriyel düzeye kadar seslenen yeni nesil modellerle UV baskının olanaklarını
uygulamalı olarak göstereceğiz. Nyala 2’nin sergileneceği kesinleşti, Oryx 2’nin yetişmesi için çalışmalarımız var. Yurtdışında sergilenen
tüm yenilikleri Türkiye’den ve diğer ülkelerden gelen ziyaretçilerimize tanıtmak istiyoruz. Yeni modellerin Türkiye pazarına girmesi aynı zamanda baskı sektörünün küresel pazarda rekabet gücünün artması anlamına geldiği için buna önem veriyoruz” dedi.
DAHA GENİŞ BASKI ALANI, DAHA ESNEK ÜRETKENLİK
swissQprint’in ikinci nesil modelleri daha geniş baskı alanı (Nyala 2 320x203cm, Oryx 2 ve Impala 2 250x203cm) ve daha yüksek baskı kalitesinin yanı sıra Tandem özelliğinin daha aktif kullanımını sağlayan, malzeme doygunluğuna göre çalışan vakum sistemleri ile öne çıkıyor. Serkan Çağlıyan, bu özellik sayesinde zorlu gibi görünen malzemelerin bile sorunsuz bir şekilde basımının gerçekleşirken, diğer taraftan enerji tasarrufu sağlandığını vurguladı. swissQprint’in 3d efektli baskılar için geliştirdiği yeni droptix teknolojisinin ikinci nesil makinalarında standart hale geldiğini hatırlatan Çağlıyan, SIGN İstanbul fuarında örnek baskıların ziyaretçilerle paylaşılacağını söyledi. Çağlıyan; “Bunların yanı sıra, yüksek ısıya dayanıklılığı ve ısı değişimine direnci ile cam sektöründe talep gören T-Ink boyalarımız, glass ve termoform özelliklerimiz ziyaretçilere sunulacak” diye konuştu.
HANDTOP YENİ NESİL SERİSİ İLE GELİYOR
Pigment Reklam’ın iki ana markasından biri olan HandTop fuarda diğer bir önemli başlığı oluşturacak. Serkan Çağlıyan HandTop’un yeni
nesil Quad Ricoh GEN5 serisi ve Kyocera serisini sergilemek istediklerini dile getirdi. Çağlıyan sözlerini şöyle sürdürdü; “Kyocera baskı sistemleri, hızlı ve yüksek kaliteli üretimi hedefleyen ve daha düşük yatırım maliyeti ile buna ulaşmak isteyen müşterilerimize sesleniyor. Piyasadaki birçok marka UV makinasıyla baskı kalitesi ve hızı ile yarışan bu seri stabil çalışma gücü ile üstün bir konuma ulaşıyor. Ürünlerimizin tamamı 365 gün 24 saat aktif olarak kullanılabilir ve bundan kaynaklı olarak renk sorunları ve kafa kesmesi gibi durmaya neden olacak sorunlar yaşanmaz. Türk baskı pazarında küçük ve orta ölçekli işletmeler için oldukça cazip olan bu serinin fuarda yoğun ilgi görmesini bekliyoruz.”
YAZILIM VE BOYALAR STANDDA YERİNİ ALACAK
Pigment Reklam Türk baskı pazarına UV baskı makinalarının yanı sıra boya, yazılım ve sarf malzemeleri de sunuyor. SIGN İstanbul fuarında Pigment Reklam standında Caldera RIP çözümlerinin sunumu yapılarak baskı sürecinin yönetiminde avantajlar anlatılacak. Ayrıca, MuchColours’un yeni nanografik mürekkepleri ve onlarla gerçekleştirilen baskılar ziyaretçilere sunulacak. Bu boyalarla her türlü malzeme fırınlanabiliyor, böylece boya ile malzemenin sadece yüzeyi kaplanmıyor, aynı zamanda malzemenin dokusuna işliyor.” Endüstriyel alandaki bütün çözümleri SIGN İstanbul’da sunmayı planladıklarını dile getiren Serkan Çağlıyan, ayrıca ahşap ve cam endüstrileri için finishing ürünleri konusunda da sunumlar gerçekleştireceklerini hatırlattı. Çağlıyan sözlerini şöyle bitirdi, “Fuarda yeniliklerin odak noktası olmak
istiyoruz. Hızla değişen ve gelişen baskı sektörünün yeni alanlara açılabilmesi için çözümler geliştiriyoruz. Genel olarak kolay alınamayan yatırım kararlarında ikna edici çözümlerimiz var. 365 gün demo yapan bir firmayız. Ürünlerimizi görmek isteyenler sadece fuarları beklemek zorunda değil, bizimle kontağa geçerek onlar için Demo organizasyonları yapabiliyoruz.”