UV baskı ve dijital kesim çözümleri ile FESPA Eurasia 2015’te yer alan Pigment Reklam, fuar boyunca ziyaretçilerin uğrak noktalarından biri oldu.
swissQprint, HandTop ve bullmer markaları ile FESPA Eurasia 2015 fuarına katılan Pigment Reklam, UV baskı çözümleriyle dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Temsilciliğini yürütmeye başladığı yeni markası bullmer’in lansmanını ilk kez FESPA Eurasia 2015’de gerçekleştiren Pigment Reklam, dijital baskı sonrasındaki kesim kalitesi ve verimliliği ile markanın fuarda rakipsiz bir güce ulaştığını duyurdu. Fuar boyunca swissQprint’in Nyala2 modelinde HandTop makinasında UV baskı gerçekleştiren firma, bullmer’in Premiumcut ELC kesme makinası ile gerçekleştirdiği kesimlerle ziyaretçilerin en yoğun ilgi gösterdiği alanların başında geldi.
FESPA Eurasia 2015’e katılımları konusunda bilgi veren Pigment Reklam firma sahibi Serkan Çağlıyan şunları söyledi; “Temel konseptimizi müşterilerimize bütüncül çözümler sunmak üzerine kurduk. Dijital baskı alanında çok yoğun teknoloji kullanımı söz konusu. Baskı işlemi birbiriyle bağlantılı proseslerden oluşuyor ve bu proseslerin birbiriyle uyumlu olması baskı kalitesini direkt olarak etkiliyor. Pigment Reklam olarak UV baskı alanında pazarda güçlü konumda bulunuyoruz. swissQprint’in yeni nesil 3 modeli (Oryx 2, Impala 2, Nyala 2) ile pazarda giriş orta ve endüstriyel segmentlerin tümüne tedarikte bulunuyoruz. 3.2×2 metre baskı alanı ile endüstriyel ölçekli Nyala 2 modelimiz ile hem baskı genişliği hem de üretkenliği ile firmaların ihtiyaçlarına net yanıt veriyor. Bu modelimiz droptix uygulaması ile 3d efektli baskıları gerçek kullanım boyutlarında basabiliyor. HandTop markamız da daha düşük yatırım bütçesi ile kaliteli UV baskı çözümü arayanlara ulaşıyor.” Geçtiğimiz aylarda bullmer Digital Cutting’in temsilciliğini üstlendiklerini hatırlatan Serkan Çağlıyan, markanın ilk Türkiye lansmanını FESPA Eurasia 2015’te yaptıklarının altını çizdi. Çağlıyan; “Alman kalitesinin temsil eden bullmer ile grafik segmentine, reklamcılık ve art-dekor alanlarına hitap edeceğiz. Reklam, matbaa, kutu ambalaj yapan, foreks stand üreten ve cut-out çalışan firmalar bullmer ile rakiplerine göre daha düşük yatırım maliyetine ve yüksek üretkenlik ve kaliteye kavuşuyor” dedi. Fuarda sergilenen Premiumcut ELC’nin konfeksiyon, mobilya, otomotiv, kompozitler ve teknik tekstiller, grafik ve reklam ile paketleme segmentleri için ideal bir model olduğunu belirten Çağlıyan, sağlam tasarımlı makinada 2 adet ayrı x-axis sürücü bulunduğunu dile getirdi.
FESPA EURASIA 2015 BEKLENTİLERİMİZİ KARŞILADI
3. kez katıldıkları FESPA Eurasia hakkında değerlendirmelerde bulunan Serkan Çağlıyan, fuarın 2015 edisyonunun ilk 2 gün oldukça durgun geçmesine karşın, son 2 gününde iş yoğunluğu ile beklentileri karşıladığını açıkladı. Dijital baskı alanından ve yenilikçi kesim çözümleri arayan ziyaretçilere ürünlerini tanıttıklarını dile getiren Çağlıyan; “Bu yıl fuarda özellikle yatırım odaklı, kendi alanında uzman bir ziyaretçi profili ile buluşmaktan dolayı mutlu olduk. Yoğun kalabalık yerine potansiyel müşterilerle buluşmak bizler için daha önemli. Fuarda öngördüğümüz hedefleri gerçekleştirdiğimizi söyleyebilirim” dedi. Siyasal ve ekonomik belirsizlikler nedeniyle 2015 yılının yatırımlar açısından çekimser bir yıl olarak geçtiğini söyleyen Çağlıyan, yatırımcıların önlerini görebileceği bir ortamın oluşması ile 2016 yılının daha canlı bir dönem olabileceğini dile getirdi. Çağlıyan sözlerini şöyle bitirdi; “Rekabetin her geçen gün arttığı bir pazarda ayakta durabilmek için yatırımlar daha fazla bekletilemez. Firmalar daha az yatırımla değil, doğru ve yerinde yatırımla rekabette fark yaratacak çözümlere kavuşabilir. Pigment Reklam olarak biz 2015 yılını müşterilerimizi bilgilendirme ve ürün portföyümüzü genişletme dönemi olarak başarıyla tamamladık. 2016 yılında ise güçlü satış rakamları hedefliyoruz”
#PigmentReklam #UVbaskı #FESPA #FESPAEurasia #dijitalbaskı