ITM Fuarı’na katılan Folpa, Türkiye’nin yanı sıra dünyanın çevre ülkelerden gelen ziyaretçilerin akınına uğradı. Folpa, ITM Fuarı’nda Mutoh’un tekstil grubundaki tüm çözümlerini ziyaretçilerle buluşturdu.
Özellikle yurt içinden İstanbul, Bursa ve yurt dışından İran, Mısır ve Suriye başta olmak üzere çok çeşitli iş bağlantıları kuran Folpa, fuardan memnun ayrıldı. Fuarın ardından Folpa Reklam’dan Muharrem Işığıbol sorularımızı yanıtladı.
Folpa Reklam olarak TÜYAP’ta düzenlenen Tekstil Fuarı’na katıldınız.Fuardan beklentileriniz neydi? Beklentilerinizi karşıladı mı?
Evet öncelikle çok teşekkür ederim. Folpa Reklam olarak ITM Fuarı’nda Mutoh markasını sergilemek üzere standımızda yerimizi aldık. Amaç tabi ki, burada Mutoh’un tekstil grubunda bulunan makinelerinin detaylı olarak tanıtımını en ince ayrıntısına kadar yapmaktı. Nitekim fuardaki katılım ve ilgi bu beklentilerimizi dolu dolu karşıladı diyebilirim. Yurtiçinden İstanbul ve Bursa ağırlıklı olmak üzere ve Yurtdışından başta İran, Mısır ve Suriye olmak üzere standımıza gelen tüm tekstil grubundaki iş adamları ve çalışanları burada makineleri daha detaylı inceleme ve sorgulama fırsatı yakaladılar bizde bunlardan dolayı çok memnun kaldık. Açıkçası bu yoğunluk beklentilerimizin üzerinde gerçekleşti. Bu da bizi fazlasıyla memnun etti diyebilirim.
Folpa Reklam fuarda hangi çözümlerini sergiledi?
Mutoh markasında tekstil grubu ile alakalı ne kadar makine varsa tümünü sergiledik.
Makineleriniz arasında daha fazla ilgi çeken bir model oldu mu? Bu ilgiyi neye bağlıyorsunuz?
Evet, tabi ki oldu. Piyasaya çıktığı ilk günden itibaren sorunsuz ve mükemmel olarak çalışan Mutoh 1638W ile Yeni Draftstation RJ 900 X modeline ilgi çoktu. Özellikle yeni drafstation ekonomik fiyatı ve kompakt bir makine olması açısından çok tercih edildi. Bu ilgiyi de bağlayacağımız tek nokta Mutoh’un marka güvenilirliği ve Folpa’nın Türkiye’deki garantörlüğü olduğunu söyleyebiliriz.
Tekstil pazarındaki yatırımcılar makineler konusunda yeterli bilince sahip mi?
Bu konuda şunu söyleyebilirim; tekstilci işini iyi biliyor ve alacağı makineyi de iyi tanıyor. Yani nokta atışı yapıyor. Bu da çok güzel bir şey, çünkü kullanıcılar alacağı makineyi ne kadar iyi tanırsa işini çok daha kaliteli ve verimli yapabiliyor dolayısıyla bu satıcı olarak bizlere de yansıyor. Daha az zaman ve mesai ile karşındaki bilinçli alıcıyla muhatap olmuş oluyorsun. Bundan dolayı tekstilci işadamları işini iyi biliyorlar diyebiliriz.
Türkiye pazarında Mutoh ürünlerine ilgi nasıl? Mutoh ile birlikte yatırımcıya ne tür
avantajlar sunuyorsunuz?
Mutoh yaptığı yeniliklerle Türkiye’de gerçekten hem tekstilciler hem de reklamcılar tarafından çok büyük bir rağbet görmekte. Çünkü alıcı kitle “Karşımda Mutoh markası var ve ben bu makineyi alırsam Folpa’nın garantörlüğünde asla ve asla yarı yolda kalmam” düşüncesiyle bizleri tercih ediyor.
Mutoh ile yürüttüğünüz çalışmalar nasıl gidiyor? Bu işbirliğinden memnun musunuz?
Mutoh ile olan beraberliğimiz başladığı günden bugüne kadar hem bizim açımızdan hem de Mutoh tarafından mükemmel olarak devam etmektedir. Bu fuarda da Mutoh’un Avrupa Satış Sorumlusu bizimle beraber oldu. Sizin aracılığınızla bir kez daha Mutoh’a Folpa’yı yalnız bırakmadığı için ve göstermiş olduğu destek, ilgi ve alakadan ötürü çok teşekkür ederiz. Bize şunu her zaman hissettirdiler, “Mutoh olarak biz her zaman sizin destekçiniz olacağız” Dolayısıyla bu güveni aldıktan sonra biz de müşterilerimize bunu rahatlıkla yansıtabiliyoruz.