Sektörün tek yerli sermayeli fuarı FESPA Eurasia, 2018 fuarı için stand satışlarını başlattığını duyurdu. Erken satın alma avantajlarından yararlanmak isteyen firmaları sürprizler bekliyor. İlk kez İFM’de düzenlenecek olan fuar, katılımcılara daha uygun bir fuar bütçesi oluşturma şansı sunuyor.
Geniş format dijital baskı, serigrafi baskı, tekstil baskı ve endüstriyel reklam sektörünün lider fuarı FESPA Eurasia, sektör temsilcilerine yeni avantajlar sunmaya devam ediyor. 6-9 Aralık 2018 tarihleri arasında ilk kez İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) düzenlenecek olan FESPA Eurasia 2018, dijital baskı ve reklam sektörü profesyonellerini, karar alıcıları, teknik uzmanları ve kullanıcıları bir araya getirecek. Sektörün büyümek için ihtiyaç duyduğu yeni teknolojilerin ve çözümlerin sergilendiği profesyonel bir platform olarak kabul edilen FESPA Eurasia’da stand satışları Mart ayı itibariyle başladı. ARED ve FESPA ortaklığı ile gerçekleşecek olan FESPA Eurasia 2018 fuarı, İFM’nin 9-10 ve 11 numaralı salonlarında ziyaretçilerini ağırlayacak. Bu tercihte İFM’nin başta ulaşım olmak üzere katılımcı ve ziyaretçiler için gerekli altyapıları tam olarak karşılaması etkili oldu. FESPA Eurasia, yeni fuar merkezi ile birlikte katılımcılarına hem daha rahat bir fuar deneyimi, hem de daha düşük bir katılım ve operasyon bütçesi sunabilecek. “Amacımız sektörde paydaşımız olan katılımcılarımız için daha gelişmiş, daha iyi organize olmuş bir fuar sunmak” diyen FESPA Eurasia Satış Müdürü Betül Binici sözlerini şöyle sürdürdü; “Firmalarımızın fuar katılım masraflarını en aza indirmek için İFM’yi yeni fuar merkezimiz olarak seçmekle doğru bir adım attığımıza inanıyoruz. Katılımcılarımız hem fuar katılım ücretlerinden, hem de fuar alanında ihtiyaç duyacakları teknik hizmetlerden ciddi oranda tasarruf elde edecekler. Böylece firmalar kendi tanıtım çalışmalarına daha çok odaklanabilecek ve organizasyonlarını daha da iyileştirebilecekler.”
Başarıyla tamamlanan FESPA Eurasia 2017 fuarının hemen ardından, 2018 fuarının planlamaları ve çalışmaları başlamıştı. Sektördeki büyümeyi yansıtır bir şekilde fuarın elde ettiği katılımcı ve ziyaretçi sayısındaki artış (8,761 tekil ziyaretçi), bu çalışmalara olumlu katkı sundu. Bu nedenle FESPA Eurasia 2018 için Mart ayı itibariyle satışlar başladı. Erken hareket eden firmalar 30 Nisan’a kadar istedikleri standları alabilecekler, hem de erken kayıt indiriminden faydalanabilecekler.