FESPA Eurasia 2015 bugüne kadarki en başarılı fuar olarak kayıtlara geçti. 10-13 Aralık 2015 tarihlerinde CNR Expo İstanbul’da düzenlenen bölgesel fuar, tekil ziyaretçi sayısında bir önceki fuarla karşılaştırıldığında %11.5 artış sağladı. Ziyaretçi sayısı 9.200’ü geçen fuarın ziyaretçi sayımında katılımcılar veya fuarı tekrar ziyaret edenler yer almıyor. 2014 yılındaki fuara kıyasla %7 artan fuar alanı ile katılımcılar FESPA Eurasia markasına ne kadar güvendiklerini ve fuarın ziyaretçi kapasitesinin bu yatırıma değdiğini gösterdi. Aralarında Belçika, Güney Kore, Çin, İsviçre, İngiltere, Fransa ve Almanya gibi ülkeleri temsil eden uluslararası katılımcıların da yer aldığı fuar, tüm sektörel alanlara hitap ediyordu ve firmalar son derece olumlu geri dönüşler elde etti. Geniş format dijital baskı çözümlerine ek olarak, tekstil baskı, ticari uygulamalardaki yenilikler ve finishing ekipmanları ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü. Bugüne kadar gerçekleşen FESPA Eurasia fuarları arasında en güçlü tekstil bölümü oluşturuldu ve hem dijital hem de serigrafi baskı çözümleri tekstil salonunda göz doldurdu. FESPA Grup Fuarlar Müdürü Michael Ryan şunları söyledi; “FESPA Eurasia şu an herkesin takviminde yer alıyor. Bu yılki fuar %65 oranında üst düzey şirket temsilcilerini ve üst düzey karar vericileri kendine çekti, bu bizim için son derece cesaret verici oldu. Bu, fuarı ve eğitimleri doğru bir noktaya taşıdığımızı gösteriyor. Ortağımız ARED ile birlikte, 8-11 Aralık 2016 tarihinde bir sonraki fuarımızı gerçekleştirmek için sabırsızlanıyoruz.” Fuarın dört günü boyunca, geçen yıla göre %8 daha fazla tekrar ziyaret rakamına ulaşıldı. Bu rakam, sayıları giderek artan katılımcılarla buluşmak isteyen ziyaretçilere ne kadar kapsamlı ürün ve hizmetin sunulduğunu vurguluyor. Ayrıca fuarda, yarışmacıların prestijli Eurasia Wrap Master ünvanını kazanmak için yarıştığı araç kaplama etkinliği Wrap Master, tabela boyama, neon ve LED yapımı gibi farklı endüstriyel reklam uygulamalarının yer aldığı endüstriyel reklam uygulama alanı, tekstil baskı ve konfeksiyon süsleme konularına ışık tutan tekstil seminerleri gibi eğitim çalışmaları yer alıyordu. Michael Ryan sözlerini şöyle sürdürdü; “Fuarın her günü yoğundu, ziyaretçiler yeni tekstil oturumlarımıza katıldılar ve işlerini geliştirmek için endüstriyel reklamcılıktaki sayısız olanağı tartıştılar. Bu, fuarın başka bir olumlu katkısı ve bölgede ulaşmaya çalıştığımız noktaydı.” ARED Başkanı Halil Eligür ise şunları ekledi; “Bu yıl, ARED’in Türk baskı ve açıkhava reklamcılığı sektörlerindeki 15 yıllık deneyimi ile küresel fuar düzenlemede olağanüstü bir geçmişe sahip olan FESPA’nın ortaklığı, FESPA Eurasia’nın en iyi fuar olmasını sağladı. Fuar düzenleme konusunda Türkiye’de sektörün standartlarını değiştireceğine inandığımız bu muazzam etkinlikte, FESPA ile olan işbirliğimizden dolayı çok mutluyuz.’’