Yaklaşık 40 yıllık tekstil sektörü tecrübesiyle günümüzde 50’nin üzerinde ülkede markalarıyla yer alan Burkay Tekstil, özellikle İtalya, Rusya ve Çin gibi ülkelerde 1700 noktada tüketiciyle buluşan Demorhome markasını, Türkiye’de beğeniye sundu.
Burkay Group Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, “Ev tekstili dünyasında üretim kabiliyeti, tasarım gücü, farklı satış noktası anlayışı ile global vizyona sahip tek marka olan Demorhome’un kendi ülkesinde rakiplerinden ayrışarak hak ettiği yeri alacağına eminiz”
1975 yılından bu yana ev tekstili sektöründe faaliyet gösteren Burkay Tekstil, Uluslararası ev tekstili markası Demorhome’u Türkiye pazarında tüketicilere sundu. Başta İtalya, Rusya ve Çin olmak üzere pek çok ülkede 1700 ayrı noktada alıcıların tercihi olan ve evleri dekore eden marka; artık anavatanında da tüketiciler ile buluşacak. Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Burkay Group Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, markanın tüm patent haklarını aldıklarını vurgulayarak, “Ev tekstili dünyasında üretim kabiliyeti, tasarım gücü, farklı satış noktası anlayışı ile global vizyona sahip tek marka olan Demorhome’un kendi ülkesinde rakiplerinden ayrışarak hak ettiği yeri alacağına eminiz” dedi.
HEDEF 5 BİN SATIŞ NOKTASI
Burkay, tüketiciler için ev tekstili alışverişini keyfe dönüştürmeyi amaçladıklarını belirterek, yaptıkları bilinçli yatırımlarla ev tekstili sektöründe, perdelik kumaş üretiminde dünyanın en iyileri arasına girmeyi başardıklarını söyledi. ‘Shop in shop’ yöntemiyle dünya çapında 1.700 olan satış noktasını 5.000’e çıkarmayı hedefliyoruz. Bu tecrübemizi artık kendi ülkemizde de sunacağımız için çok mutluyuz. 2014 yılına kadar Türkiye’de 150 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz” diye konuşan Burkay, Avrupa Birliği standartlarına uygun anti-kanserojen, anti-bakteriyel ve alev almayan malzemelerden yüksek teknoloji kullanılarak üretilmiş seçeneklerin de ürün seçenekleri arasında olduğunu sözlerine ekledi.