Dünyanın önde gelen tekstil fuarlarından biri olan ve gelecek dönemin moda trendlerini belirlemede büyük rol oynayan Premier Vision Fuarı, modanın kalbi Paris’te başladı. Dünya modasının ve tekstil sektörünün yakından takip ettiği fuara Türk Moda’sı, Atıl Kutoğlu ve DHL Express ile damga vurdu.
Premier Vision tarihinde ilk kez bir Türk modacı fuar alanında görevli host ve hosteslerin kıyafetlerini tasarladı. Ünlü Türk modacısı Atıl Kutoğlu’nun tasarladığı kıyafetleri, DHL Express, Türk tekstil sektörünün üretimini, kalitesini ve gücünü kanıtlayarak, Türk imajının gelişmesine katkıda bulunmak amacıyla ücretsiz olarak Paris’e taşıdı.
Dünyanın önemli markalarının, tekstil üreticilerinin ve alıcılarının bir araya geldiği etkinlikte, hızlı hava taşımacılığı ve lojistik alanında Dünya lideri olan DHL Express’in de Türk modasına gönülden destek verdiğini söyleyen DHL Express Türkiye CEO’su Markus Reckling; “Türk moda ve tekstil sektörüne verdiğimiz destek bize, moda sektörünün karmaşık ve titiz ortamında, yeteneklerimizi ve sahne arkası operasyonlarımızı sergilemek için mükemmel bir fırsat sunuyor” diye konuştu. Reckling sözlerine şöyle devam etti; “Dünyada 220’den fazla ülkede faaliyet gösteren DHL Express, şirketin ölçek ve büyüklüğü ne olursa olsun, uluslararası perakende şirketlerinden, yerel Türk moda, tekstil ve giyim sektörüne hizmet veren Türk markalarına kadar, moda sektöründe geniş bir yelpazeye ve Türk tekstil sektörüne yenilikçi çözümler sunmaya kendini adamıştır.”
DHL – Dünyanın Lider Lojistik Şirketi
Lojistik sektörünün dünya çapında pazar lideri olan DHL, aynı zamanda “Dünyanın Lider Lojistik Şirketi’dir”. DHL tedarik zinciri yönetimi, uluslararası taşımacılık (kara, deniz, demir ve havayolu), ekspres kargo ve uluslararası posta hizmetlerindeki uzmanlığıyla müşterilerine özel lojistik çözümleri sunar. Dünyada 220’den fazla ülke ve bölgeyi kapsayan küresel ağı, 285.000 çalışanı ile üstün hizmet kalitesini yereldeki tecrübesiyle birleştiren DHL, müşterilerinin tüm tedarik zinciri ihtiyaçlarını karşılar. Sosyal sorumluluğunun bilincinde bir şirket olan DHL, iklim koruma programlarını desteklerken, afet yönetimi ve eğitim konularında da çalışmalar yürütmektedir.
DHL, Deutsche Post DHL Grubu’nun bir parçasıdır. Deutsche Post DHL’nin cirosu 2012 yılında 55 milyar Euro olmuştur.