Pamuğumuz konuşabilseydi, yetiştirilmesinin ve gelişiminin arkasındaki olağanüstü insanlardan bahsederdi. Çiftçilerimiz tutku dolu: yaptıkları iş, mahsulleri ve çevreleri konusunda. Topraktan bir maddeyi hayatımızın elyafına dönüştürmeye kendilerini adamış durumdalar. Onlar, mahsullerinin önemli olan şeylerle her an bağlantısını ve hepsini birden kucaklamasını tek bir bakış açısından görürler. Bu ruhu yansıtmak adına, COTTON USA yeni “Love My Cotton” global pazarlama kampanyasını 14-17 Eylül arasında Texworld, Paris Hall 2 E119’da sunmanın heyecanını yaşıyor. Pamuğun anahtar niteliklerini vurgulayan bu kampanya hayata yeni görüntü ve videolarla hayata geçirilip parlak dergilerden sosyal medyaya, etkinlik ve promosyonlarla yıl boyunca gündemde yer almaya devam edecek. Kampanyanın sade ve modern görünümü, Amerikan pamuğunun kalitelerini ortaya koyuyor. O, saf ve temiz, en üst kalitede ve sorumlu bir şekilde yetiştirilmiş: Amerikada
tohum, güneş ve topraktan doğmuş yaşayan bir bileşen. Şirket, bu yeni enerji ve tutkuyu Texworld Paris’e taşıyor ve fuara katılanları yeni standını ziyaret ederek, global olarak faaliyet gösterip geniş çapta hizmet ve faydalar sunan COTTON USA pazarlama ve lisanslama programını keşfetmeye davet ediyor Ayrıca, COTTON USA Sourcing Programı dünyanın dört bir yanından alıcı ve satıcıları bir araya getirerek bütün tedarik zinciri boyunca iş ilişkileri geliştirmeye yardımcı olmakta.
Rekabetçi tekstil pazarındaki gereksinimlerin karşılanabilmesi için merkezi Qianjiang’da bulunan Çinli iplik üreticisi Qianjiang Changyun Textile Co. Ltd. makinalarını VARIOline harman hallaç ve yüksek performanslı tarak makinası C 81’i...
Read more