Pamuğumuz konuşabilseydi, yetiştirilmesinin ve gelişiminin arkasındaki olağanüstü insanlardan bahsederdi.
Çiftçilerimiz tutku dolu: yaptıkları iş, mahsulleri ve çevreleri konusunda. Topraktan bir maddeyi hayatımızın elyafına dönüştürmeye kendilerini adamış durumdalar. Onlar, mahsullerinin önemli olan şeylerle her an bağlantısını ve hepsini birden kucaklamasını tek bir bakış açısından görürler. Bu ruhu yansıtmak adına, COTTON USA yeni “Love My Cotton” global pazarlama kampanyasını Texworld, Paris’te sunmanın heyecanını yaşıyor. Pamuğun anahtar niteliklerini vurgulayan bu kampanya hayata yeni görüntü ve videolarla hayata geçirilip parlak dergilerden sosyal medyaya, etkinlik ve promosyonlarla yıl boyunca gündemde yer almaya devam edecek. Kampanyanın sade ve modern görünümü, Amerikan pamuğunun kalitelerini ortaya koyuyor. O, saf ve temiz, en üst kalitede ve sorumlu bir şekilde yetiştirilmiş: Amerikada tohum, güneş ve topraktan doğmuş yaşayan bir bileşen. Cotton USA, bu yeni enerji ve tutkuyu Texworld Paris’e taşıyarak, global olarak faaliyet gösterip geniş çapta hizmet ve faydalar sunan Cotton USA pazarlama ve lisanslama programını keşfetmeye davet ediyor. Ayrıca, Cotton USA Sourcing Programı dünyanın dört bir yanından alıcı ve satıcıları bir araya getirerek bütün tedarik zinciri boyunca iş ilişkileri geliştirmeye yardımcı olmakta.