FESPA Dijital, doğum yeri olan Amsterdam’a döndü ve yılın ilk global geniş formatlı etkinliğine katılmak için RAI’ya hücum edildi. 2012 yılında benzer zamanlarda düzenlenen Dijital etkinliğe katılım %34 arttı ve dört günde etkinliğe katılan 23240 ziyaretçi etkinliğin büyümesinin devamlılığının ve stratejik öneminin altını çizdi. Derlenen katılımcı verileri katılımcıların %75’den fazlası şirketleri için önemli olan süreçlere katılımda bulundular ve bu dört gün boyunca katılımcı standlarında gerçekleştirilen satışlardan elde edilen kayıtlardan belli olmaktadır. Etkinlikte görülen yüksek miktardaki ürün tanıtımları, aynı zmanda geniş çaplı dijital format etkinliklerinin lideri olan FESPA Dijital’in önemini belirtmektedir. Geniş çaplı tanıtım platform 2016’daki yeni ürün seçimlerini sergilemektedir. Avrupa’daki merkezi konumu ile Amsterdam 120 ülkeden katılımcı ile birlikte geniş format uzmanları için dijital baskı alanında bilgilerini toplama ve genişletmek için ideal biro tam oluşturdu. En çok ziyaret gerçekleştiren ülkeler Hollanda (%35), Almanya, İngiltere, Belçika ve İtalya’dır ancak Kuzey Amerika’dan, Asya’dan, Avustralya’dan ve Afrika’dan gerçekleşen katılımlar FESPA Dijital etkinliğinin uluslararasını yapısını sergilemektedir. FESPA’nın CEO’su Neil Felton “FESPA Dijital’in 10. Yıldönümünü kutlamak için ne kadar güzel bir yol. Birçok katılımcının en son ürünlerini ve teknolojilerini tanıtmak için etkinliğimizi seçmesinden ve onlara çeşitlilik sağlayan görüşler edinirken dijital baskının bir sonraki aşamasını görmek için heycanlanan, canlanan ve ilham alan uzman baskıcılardan oluşan ziyaretçilerden çok memnunum” dedi.
Mimaki
Mike Horsten, Genel Pazarlama Müdürü EMEA: “FESPA Digital 2016, şu ana kadar katıldığımız en iyi versiyondu. 350m2 ‘lik standımız yeni makinelerimizi öğrenme ve Mimaki Avrupa’nın hem var olan, hem de gerçekleşecek fırsatlar konusunda onları nasıl destekleyeceği konusunda hevesli olan ziyaretçileri çekti. Endüstirideki fırsatları ve gelecekte büyüyecek alanları devamlı tanımlayan organizasyon sayesinde FESPA geniş formatlı baskı makinelerine tutkun ve son yenilikleri keşfetme konusunda istekli dünyanın dört bir yanından insanları bir araya getirmektedir.”
EFI
Frank Tueckmantel, EFI Pazarlama Departmanı Yardımcı Başkanı: ” FESPA Digital 2016, gelişmiş mürekkep jetli baskı makinelerinden, EFI™ Fiery® dijital çözümlerinden ve çalışma yazılımlarından oluşan portfolyomuz ile bir başka muhteşem FESPA etkinliği geçirdik. Standımızda hayli yoğun bir trafik vardı ve etkinlik boyunca anahtar müşterilerle, basın ve partnerlerle tanıştık. FESPA etkinlik organizatörleri, etkinlik planlamanın tüm aşamalarında doğru bir partnerdi ve bir yıl boyunca süren satışlarımız ile pazarlamamızı desteklediler. FESPA Digital 2016, bilgili müşterilerimiz ve yeni teknolojiler ekleyerek büyümek isteyenler için VUTEk® FabriVU® tekstil ve Matan Quantum silindir üstü silindir baskı makinelerimizi tanıtma konusunda mükemmel bir ortamdı. Aynı zamanda en yeni termo şekillendiricilerimiz ve LED baskı makinelerimizi başarılı bir şekilde tanıttık. Sonuç olarak bize önemli sonuçlar ve kalite kazandıran önemli bir etkinlikti.
Epson
Richard Barrow, Uzman Ürün Müdürü, LFP Signage, Epson Europe: “FESPA Dijital’de ilk kez 10 reknli Sure- Color SC-S80600 64 inç baskı makinesini tanıttı ve pazarın öncüsü olan hızı, kalitesi ve fiyatına olan tepkiler mükemmeldi. Avrupa’nın her yerinden bizi görmeye gelen ziyaretçilerle oldukça yoğun bir etkinlikti.”
FRAMELESS
Deniz Güvenen, Global Marka Müdürü, FRAMELESS: “Bir kez daha FESPA Digital 2016, bu etkinliğin bir parçası olmanın ne kadar yaralı olduğunu gösterdi. Varolan ve gelecekteki müşterilerimizle tanıştık ve yeni ürünlerimiz ile servislerimizi onlara tanıttık. Farklı ülkelerden gelen misafirkerimizle o ülkelerin ihtiyaçlarını öğrenme fırsatı bulduk. Kesinlik FESPA Hamburg’da yer alacağız.”
Kornit Digital
Oliver Luedtke, Pazarlama Müdürü, Kornit Digital: “FESPA Digital 2016, Kornit Dijital için büyük bir başarıydı. Etkinlikte yapılan satışlarla ve etkinliği sonrası elde edilen iyi rakamlarla standımıza yoğun ilgi vardı. Etkinlik her ikiside ziyaretçilerden olağanüstü tepkiler alan yeni Storm Hexa ve Storm 1000 makinelerimiz tanıtmak için mükemmel bir platformdu. FESPA, endüstirdeki en önemli etkinliklerden biri ve her zaman en somut sonuçları elde etmede başarılı olmuştur. Hamburg 2017’yi dört gözle bekliyoruz.”
Optimum Digital
Taner Güven, Optimum Digital: “FESPA Digital 2016, beklediğimizden çok daha iyi geçti. Bu kadar büyük olacağını, bu kadar fazla ve doğru müşteriyi çekeceğini beklemiyordum. Ürünlerimize büyük bir geri dönüşaldık ve ilgi gördük. Orta Doğu ve Amerika dahil Avrupa dışından birçok ziyaretçi görmek çok güzeldi. Beklentilerimizi aştı.”
ORES Display
Umutcan Yurttaguler, CEO, Ores Display: “FESPA, her yıl yüzlerce ziyaretçi ile giderek büyüyor. Bu büyük
potansiyeli keşfettiğimiz için çok mutluyuz. Varolan müşterilemize yeni ürünlerimizi gösterme şansı bulduk ve yeni potansiyel müşterilerimizle buluştuk. FESPA 2017’deki yerimizi dört gözle bekliyoruz.”
Roland DG
Gillian Montanaro, Pazarlama departmanı Başkanı, Roland DG: “FESPA, bizim için her zaman mükemmel bir etkinlik olmuştur ve bu yıl ki de farklı olmadı. Ronald DG olarak tüm dünyadan ve Avrupa’dan müşterilerimizle, alıcılarımızla ve partnerlerimizle bir araya gelmek ve yeni ilişkiler kurmak muhteşem bir fırsattı. Bu yıl etkinliğin açılış gününde yepyeni ürünümüz TrueVIS VG baskı makinesi ve kesici serisini tanıtmak bizi çok heycanlandırdı. Endüstri ve teknoloji konusunda tutkulu olan ve baskı ve kesim konusunda vizyonumuzu tecrüne eden ve ilk kez gören delegasyonlar konusunda çok memnun kaldık.”
Sun Chemical
Tony Cox, Şirket Müdürü, Sun Chemical: “FESPA Digital 2016, bizim için çok iyi bir etkinlikti. FESPA 2015’ten çok daha fazla ilgi ile karşılaştık. Etkinlik bize geniş format pazarı için olan tekstil mürekkep jetli makine mürekkebi serimiz SunTex’I tanıtma konusunda mükemmel bir platform oldu ve bizi lecek yıl Hamburg’da düzenlenecek FESPA için heycanlandırdı.”
#FESPA #FESPADijital #Amsterdam