7-29 Haziran tarihleri arasında düzenlenecek İstanbul Shopping Fest hazırlık çalışmaları tüm hızıyla sürüyor. İstanbul Shopping Fest İcra Kurulu, festival heyecanını Lütfi Kırdar Kongre Salonu’nda düzenlenen toplantıyla; alışveriş merkezi yöneticileri ve mağaza temsilcileriyle paylaştı.
Perakende, turizm, gıda, ulaşım, konaklama gibi birden çok sektörü harekete geçiren, Türkiye’nin en önemli festivali İstanbul Shopping Fest (İSF), dördüncü yılında da perakendenin nabzını tutmaya devam ediyor. 10 milyar TL ciro ve 1.1 milyon yabancı turist hedefiyle 7-29 Haziran tarihleri arasında düzenlenecek İstanbul Shopping Fest için önceki gün Lütfi Kırdar Kongre ve Toplantı Salonu’nda görkemli bir toplantı düzenlendi. İçerik danışmanlığını Soysal Eğitim Danışmanlığı’nın üstlendiği, Özlem Gürses’in sunuculuğunu üstlendiği toplantıya, İstanbul Shopping Fest İcra Kurulu üyeleri, perakende sektörünün önde gelen isimleri, alışveriş merkezi yöneticileri ve marka temsilcilerinden oluşan 2500 kişi katıldı.
Başkanlar Sahnede Buluştu
İstanbul Shopping Fest İcra Kurulu Başkan Yardımcısı – Tüm Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu Başkanı Vahap Küçük açılış konuşmasında “İstanbul Shopping Fest’in bu yılki ilk buluşmasını gerçekleştiriyoruz. Festival bu yıl önemli bir gelişme yaşıyor. İBB Başkanı Sayın Kadir Toppbaş’ın platformun başına geçmesi, İTO Başkanı Sayın İbrahim Çağlar’ın İcra Kurulu Başkanı olmasıyla birlikte festival tüm İstanbul’un projesi olmuştur” diyerek teşekkürlerini sundu.
Küçük’e sahnede eşlik eden Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Hüseyin Doğan, Alışveriş Merkezleri Yatırımcıları Derneği Başkanı Hulusi Belgü, Gıda Perakendecileri Derneği Başkan Yardımcısı Merter Özay, Kategori Mağazacıları Derneği Başkanı Alp Önder Özpamukçu, Turizm Restaurant Yatırımcıları ve İşletmecileri Derneği Başkanı Kaya Demirer de katılımcılara ve İstanbul Shopping Fest İcra Kurulu’na teşekkürlerini dile getirdiler.
Eş Kaybetmek Mi Yoksa Müşteri Kaybetmek Mi Maliyetli?
Toplantıda açılış konuşmalarının ardından sahneye çıkan İletişim Profesyoneli Ali Saydam “Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir?” başlıklı sunumunu gerçekleştirdi. Saydam, “Eş ve müşteri kaybetmemek için 3H kuralına uymak önemlidir: Hazır, Hızır, Huzur…” diyerek katılımcılara iş hayatından anılarını anlatarak ders niteliği taşıyan örnekler verdi.
İSF Kapsamında İndirim De Var Altın Günü De!
İstanbul Shopping Fest Genel Müdürü Füsun Tavus ve İSF İcra Kurulu Üyesi Sinan Öncel festival hakkından katılımcılara bilgi vererek 23 günlük festival programını paylaştılar. İstanbul Shopping Fest’in 6 Haziran tarihinde Ortaköy’deki büyük bir organizasyonla başlayacağını belirten Füsun Tavus, 7 Haziran tarihinde Mall Of İstanbul’da açılış partisi ve 27 Haziran tarihinde Vialand’da düzenlenecek kapanış partisinde ‘efsane indirim’ler gerçekleşeceğini anlattı. Sinan Öncel festival kapsamındaki etkinlikleri şu sözlerle dile getirdi: “Katılımcı AVM’lerde düzenlenecek olan İSF’nin konsept indirim günleri kapsamında, 8 Haziran’da Jean Günü, 14 Haziran’da Evini Güzelleştir Günü, 15 Haziran’da Teknoloji Günü, 21 Haziran’da Çanta ve Ayakkabı Günü, 22 Haziran’da Kozmetik Kişisel Bakım Günü ile çok özel fiyat avantajları sunulacak. Tüm İstanbul genelindeki kuyumcuların katılımıyla ise 12 Haziran tarihinde Altın Günü düzenlenecek. Osmanbey, Mahmutpaşa, Nuriosmaniye, Kapalıçarşı’da da festival tüm heyecanıyla kutlanacak”
Abdullah Kiğılı’dan Tecrübe Dersi
Toplantıda Özlem Gürses moderatörlüğünde keyifli bir söyleşi gerçekleştiren Kiğılı Yönetim Kurulu Başkanı ve Kurucusu Abdullah Kiğılı 18 yaşında devraldığı patron koltuğunda elde ettiği tecrübe ve deneyimlerini katılımcılarla paylaştı.