Burkay Grup’un ev tekstilinde fark atan markası Demorhome , 2014 yılına iddialı hazırlanıyor. Bayileri ile Bursa’da biraraya gelen Burkay Grup, gelecek yıl bayi sayısını yüzde 50’ye yakın artırmayı hedefliyor.
Burkay Grup Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, “Demorhome ile dünya arenasına çıkarmayı hedeflediğimiz 10 Türk markasından biri olmaya adayız” diye konuştu.
Ev tekstilinin yükselen markası Demorhome, 2013 yılı iş ortakları toplantısını Bursa’da gerçekleştirdi. Burkay Grup’un bünyesinde yer alan Demorhome markasını tüketiciyle buluşturan 104 bayi ve 20’ye yakın bayi adayı, 3 gün süren değerlendirme toplantısında beklentilerini, hedeflerini, yeni stratejilerini paylaştı. Verilen bilgiye göre; Demorhome 2014’de ürün çeşitliliğini daha da arttıracak ve 150’nin üzerinde bayiye ulaşacak. Gelecek yıl ayrıca ulusal çapta bir tanıtım kampanyası ile Demorhome markasının son alıcı tarafından bilinirliğinin yükseltilmesi de sağlanacak.
Burkay Grup Yönetim Kurulu ve aynı zamanda Bursa Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay ile Burkay Grup Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ahmet Burkay’ın ev sahipliğinde gerçekleşen toplantıda Burkay Tekstil fabrikası gezildi, bayilerle birebir görüşmeler yapılıp beklentiler ele alındı.
Demorhome Türkiye Pazarına Güçlü Girdi
“Geçen yılki toplantımızı, Türkiye pazarına giriş için bayi adaylarımızla yapmıştık. Antalya’da gerçekleştirdiğimiz toplantıdan sonra çok olumlu gelişmeler sağladık. Burkay Tekstil olarak 40. yılımızı kutlarken, Demorhome markamızla Türkiye pazarına da güçlü bir giriş yaptık” şeklinde konuşan Burkay, ev tekstilinde Demorhome’un ulusal ve uluslararası bir marka haline geldiğinin altını çizdi, sektöre yön verdiklerini vurguladı.
Bayilerin yanısıra, Demorhome çatısı altında yer almak isteyen bayi adaylarının da katıldığı buluşmada Türkiye ekonomisinin genel durumu hakkında bilgi veren Burkay, kredi büyümesi verilerine de işaret ederek, finansal ve parasal gelişmelerin iç talebin güçlenmesini desteklediğine dikkat çekti.
“Geçen yıl kredi kartları ile yapılan alışveriş tutarı 332 milyar TL olurken, banka kartlarında bu tutar 16 milyar TL olarak gerçekleşti. Bununla birlikte, yürürlüğe giren ve hazırlanan yeni yasalar üretici ve satıcı için bazı yükümlülükler taşıyor. Perakende sektörü olarak bu değişimi iyi analiz etmeli ve sürece uyum sağlamalıyız” diyerek bayilerini uyaran Burkay, 2023 öngörülerinde de yalnızca perakende sektörünün 190 milyar dolarlık hacme ulaşmasının beklendiğini kaydetti.
Demorhome Nitelikli Büyüyecek
Türkiye pazarında yenilikçi yapıları, güçlü dağıtım ağı, koleksiyonundaki 2 bin 500 ürün varyasyonunu bayilerinin aracılığıyla tüketiciye ulaştıklarını hatırlatan Burkay, Demorhome ailesi olarak yurtiçinde ve yurtdışında kontrollü ve nitelikli bir büyüme stratejisi izleyeceklerini söyledi.
Dünyada artık organize perakendeciliğin ön plana çıktığını kaydeden Burkay, Demorhome olarak ‘Akıllı Yönetim Sistemi’ni başarıyla uygulamaya koyduklarını söyledi. Bu sistemle ürünlerine standart getirdiklerini, üretimde sıfır hata hedeflediklerini, bir günde ürün teslim, etkin sezon planlaması ve en önemlisi de Türkiye’de ilk olan on-line perde giydirme gibi ayrıcalıklar sunduklarını aktaran Burkay, “Bildiğiniz gibi ülkemizin dünya arenasına çıkarmayı hedeflediği 10 Türk markasından biri olmak için perakende markaları arasında güzel bir yarış var. Demorhome da bu yarışın en iddialı adaylarından biridir. Bu paralelde 2014, Demorhome’un yılı olacak” dedi.